Klęska Krapkowic • Już po raz piąty firma „Nivea” zorganizowała ogólnopolską akcję promocyjną, w wyniku której wybudowanych zostanie 20 placów zabaw, zwanych „Podwórka Talentów Nivea”. W konkursie wystartowała również gmina Krapkowice, która poniosła sromotną klęskę...
Zasady konkursu były proste. Przez prawie dwa miesiące (22.04-20.06), każdy mógł codziennie oddać jeden głos na wybraną lokalizację przyszłego podwórka. Głosowanie i udział w konkursie były całkowicie bezpłatne. Dodatkowo aby wyrównać szanse miejscowości zostały podzielone na trzy kategorie: poniżej 20 tys. mieszkańców (w tej kategorii właśnie wystartowały Krapkowice), pomiędzy 20, a 60 tys. mieszkańców i miasta powyżej 60 tys. W każdej kategorii lokalizacje placów zabaw przyznawano pierwszym pięciu najpopularniejszym miejscowościom...
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz